Професійна освіта спрямована на забезпечення професійної самореалізації особистості
Професійна освіта спрямована на забезпечення професійної самореалізації особистості, формування її кваліфікаційного рівня, створення соціально-активного, морального і фізичного здорового потенціалу, який має посідати важливе місце у технологічному оновленні виробництва, впровадженні в практику досягнень науки і техніки. Складовими частинами реформування професійної освіти є: розробка нових навчальних планів, програм, випуск навчальних і методичних посібників відповідно до нового переліку професій і спеціальностей та вимог щодо якості й обсягу професійної освіти, удосконалення навчально-виховного процесу в закладах профтехосвіти на основі впровадження нових педагогічних технологій, здійснення дослідно-експериментальної роботи з питань впровадження педагогічних інновацій, нових методів і систем навчання, демократизація та гуманізація навчально-виховного процесу. Реформуванню професійної освіти сприяє методична робота в профтехучилищах. Це цілісна система взаємопов'язаних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації, професійної майстерності кожного викладача та майстра виробничого навчання, на вдосконалення навчально-виховного процесу, що ґрунтується на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу. Методична робота - це систематична, колективна та індивідуальна діяльність інженерно-педагогічних працівників, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності. Вона сприяє творчим пошукам педагогів і майстрів виробничого навчання в навчально-виховному процесі. Організація методичної роботи ґрунтується на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності навчально-виховного процесу, рівня професійної підготовки педагогічних працівників. Вона передбачає спільну діяльність всіх установ та організацій, що займаються вдосконаленням професійної і педагогічної майстерності інженерно-педагогічних працівників училища. Тому головну увагу у питанні творчого зростання викладачів зосереджуємо на розробці сучасної системи методичної роботи, в основу якої покладена діагностика вивчення рівня педагогічної кваліфікації, одержання об'єктивного аналізу індивідуальних та потенційних можливостей педагогічних кадрів.